Selasa, 2 September 2014

Aktiviti Aku Di Rumah Bila Bosan

ok..aku x nak ckp banyak..aku nak ckp kat korang jerr..ok..jom tgk..


1.Try Tudung Bawal


ok..abaikan latar belakang..mmg camtuhh..mak aku pon pelik dgn aku yg keluar masuk bilik bawak pin,bawak tudung...hahaha..

2.Search Nama Sendiri Di Google                                                                                                               


bukan name aku jerr..nama ibu,baba,adik,nina,opah,atuk,moyang (ini sudah lebehh)

3.Makan

x kira la ape jenis nama,rupa,bentuk aku ngap je skali..ok aku ngaku aku ni "debab skit"

4.Duduk Termenung                                                                                                                                    

ok..aku akan dok termenung..bateri phone dh habih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5.Berblog                                                                                                                                                    

toksah represh..xde gambar



saat aku nak berblog,masa tu la idea jem..mase kat skolah..punye lahbanyak nak tulis entri..wahahahaha





Tiada ulasan:

Catat Ulasan